söndag 14 mars 2010

Måndag.

Sen en tid har jag börjat drömma mardrömmar.
jag började med det när jag fick ett visst besked, mardrömmarna handlar oftast om det
eller mig själv och närstående,
Saken blir inte bättre att Simon är svårväckt och jag mörkrädd.

Jag sover dåligt tar minst en timma att somna om.

Så nu när Simon gick till jobbet klev jag upp, fast jag kunde sovit 2 tim till.
Men jag har fått saker gjorda tro.. diskat, slöat med en kopp kaffe eller två.
vikt kläder och ska strax börja se till att få kläder på och gå till jobb.


Bjuder på denna bild.
Dessa 2 är personerna är dom som har en stor betydelse i mitt liv just nu.
Ni är underbara !!

1 kommentar:

  1. Haaallåååå Sanna!
    Kul att du börjat blogga igen. Du var ju inte den bästa på att uppdatera förra bloggen. Keep it up! (:

    SvaraRadera