söndag 20 juni 2010

blogga, blogga inte

Funderar på att lägga ner detta med blogg..
skriver ändå aldrig
och nu är jag bara bitter och sur förtillfället, orkar inte med nått eller någon alls !
Tappar mitt hår, mår konstant dåligt, sover hela tiden och ja.
nej jag orkar inte vara social.. jag vill, men jag orkar inte.
Istället för att sitta och försöka och se less ut på situationen så gömmer jag mig
helst hemma !
Jag börjar smått tro att den värsta tiden börjar gå över, jag HOPPAS !

this is me

3 kommentarer:

  1. känner samma sak. börjar nästan tro att jag skulle kunna leva som enstöring resten av livet

    SvaraRadera
  2. Anna:
    Det är helt sjukt, men fasiken inte sunt alls !
    Allt blir bättre när vi fått ut våra underbara liv, för mycket hormoner som spökar och styr!
    hang in there baby :) !

    Jag ska försöka !

    SvaraRadera
  3. Det blir snart bättre, det lovar jag!

    SvaraRadera