torsdag 19 augusti 2010

Sthlm.

Det ser ändå ut som om att vi åker upp imorg. Hurra :)
Håller på att packa ihop både mig och simon, men han är inte den lättaste
att packa till.. men jag lyckades rätt bra denna gång.
Allt han inte gillade var : Jag vill inte ha slips.
Men den packas ner ändå, vi ska på en 40 års fest och då får man snygga till sig
lite tycker jag.
Man kan alltid ta av den under kvällen..
Det roligaste var också att jag frågar om dessa kläder blir bra, då säger karl att han
inte äger några sådana kläder !?
Hu, jag står ju och håller i det !
Älskade har stor koll på sin garderob, sött!


Hade tänkt lägga upp bilder på min växande mage..
Men inte tagit några ännu, ska gör't och sen kommer det väl
igår kom det akuttvättahemmahossimonspappa time..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar