fredag 22 oktober 2010

Åsneläkare deluxe.

Jag var hos läkaren igår..
Största jävla skämtet någonsin..

Börja med att jag berätta hur allt låg till och att det bli värre och jag kan ej jobba.
Hon frågar mig ca 20 ggr hur jag har ont, men lyssnar inte alls.
Sedan gör vi ett ul för att kolla livmodertappen, javisst den är 2 cm men den får inte bli kortare..
Och sen helt plötsligt ändrar hon sig, nej den är nog 3 cm.
Jaaha ?

vad bra, så allt är bra med andra ord?!

Fick noll svar på dagens besök, men sjukskriven 100% oktober ut.
Åker hem och är fundersam såklar, kan inte släppa hur dum kärringen var..
Inte lyssnar alls, för man går till läkaren för skoj skull.. NEJ !

Ser på mina papper att det står fel i läkarintygen, ringer upp och talar om det..
får frågan: vadå, har det någon betydelse?
Självklart, vad fan tror ni ?
Rätt ska vara rätt..
SÅ fruktansvärt less på detta kassa skit och ingen hjälp !

Baajs och ut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar