fredag 29 oktober 2010

Fredag..

Dagarna går sakta, jag vill göra massvis.
Men det går inte.. det gör för ont.
Stackars Simon som får göra så mycket.

I helgen är det kalas för Simons morfar, får se om jag orkar eller smärtan
tillåter att jag går iväg.
Jag har vart hemma hela denna vecka..
vart iväg hos bm och lite så.
Två dagar på sofflocket, visst det gör susen men sammandragningar är ett rent helvete.
Vill städa, vill få ordning här hemma.
Känna mig levande !

Jag önskar allt blir klart här hemma.
Sovrummet : gardiner, sängbord,spjälsäng och byrå.
Vardagsrum : gardiner, matsalsbord ( vitt bord, svarta stolar ) tv på rätt ställe.
Gästrum/Lillemans rum : få ordning.
Kök : Pigkammaren målad, vitt litet bord och stolar.

Önska kan man alltid göra.. både pengar och tid tar plats i det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar